مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-04سياسي

تاثیر «افسردگی» بر خودکشی دختران برخی استانها


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به اثرات افسردگی بر خودکشی دختران در برخی استانها، گفت: بعضی وقتها برخی چیزها بزرگ می شود، تبلیغات دشمن بر روی خانمها است که کوچکترین مطلبی را بزرگنمایی می کنند، - حتی در برخی مناطق آمار خودکشی پسران بیشتر از دختران و یا در برخی سالها بیشتر از دختران بوده است از این رو اعتباراتی را برای تجهیز مدارس و مهارت آموزی دختران گرفته ایم تا افسردگی و بی ثمر بودن از دختران گرفته شود، البته این مسائل برای پسران هم مطرح است و باید بر روی آن کار شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در نخستین نشست خود با دانشجویان که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا و در همین دانشگاه برگزار شد، آسیب های پیرامون زنان سرپرست خانوار را از آسیب های جدی دانست و اظهار کرد: به دنبال رفع این آسیب ها هستیم.

به تعبیر رهبری این زنان عائله حکومت اند و ما در برابر آنها مسئولیت داریم.

گاهی علت افزایش زنان سرپرست خانوار به افزایش سن ازدواج و تجرد قطعی باز می گردد و البته موارد متعددی در این امر دخیل است.

وی ادامه داد: برنامه برای این زنان باید عزت مندانه باشد.

پیگیر هستیم که اگر بودجه دولت اجازه دهد این زنان را بیمه کنیم حتی اگر نتوانیم همه آنها را بیمه کنیم، زنان سرپرست خانوار دارای چند فرزند در اولویت بیمه قرار گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر «افسردگی» بر خودکشی دختران برخی استانها

تاثیر «افسردگی» بر خودکشی دختران برخی استانها